sobota, 15 lutego 2014

UFO w lesie na Jeżycach.

Zdjęcie wysłane do portalu NPN.
Zdjęcia dziwnych spodków wychodzą zupełnie przy okazji. Po powrocie do domu i oglądnięciu uwiecznionego materiału zauważamy, że na fotografii utrwaliło się coś jeszcze. Tak też było w przypadku pewnej pani, czytelniczki portalu NPN, której relacje znalazłem na portalu wiadomości24.

"Byłam w piątek (26 maja, 2006 roku) w lesie z moją koleżanką i psem, żeby zrobić sobie kilka fotek i udało nam się zrobić dziwne zdjęcie - pisze autorka. - Pstrykałyśmy we wszystkie strony, tak dla zabawy i dopiero w domu zrzuciłyśmy je na komputer. Jedno ze zdjęć strasznie nas zadziwiło, bo nic takiego nie widziałyśmy... Nie wiem, co to jest, ale na moje oko to coś podobnego do UFO. Często zaglądam na stronę NPN i dlatego postanowiłam oddać to zdjęcie w ręce fachowców. Tata mówił mi, że to jakiś błąd aparatu i żebym je usunęła, bo nie ma na nim nic dziwnego czy nadzwyczajnego... Zdjęcie wykonałam aparatem Casio EX S500 26 maja 2006 o godzinie 17.24 w lesie Jeżyce – Poznań."

Mapa Polski Targeo

Dla mnie osobiście jest to o tyle ciekawe, ponieważ sam byłem świadkiem czegoś w tamtym rejonie. Parę lat temu (2006 lub 2007), lato, pomost nad jeziorem Rusałka. Po przeciwnej stronie zbiornika wodnego zauważyłem małą kropkę tuż nad drzewami. Obiekt był tak miniaturowy, że musiałem oczy mrużyć by go dostrzec. Pod ręką miałem telefon, lecz w tamtych czasach aparaty w nich nie były rewelacyjne. Obiekt po prostu znikł po około minucie. Zdaję sobie sprawę, że to mogło być wszystko, więc nie chwaliłem się tym prawie nikomu. Jednak relacja świadka sugeruje mi istnienie prawdopodobieństwa, że coś tam mogło się pojawić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz